Gæstesejlere

Velkommen som gæstesejler i Hobro Sejlklub

Hobro Sejlklub

Kære sejlergæst

Hobro Sejlklub har en pragtfuld beliggenhed inderst på nordsiden af Danmarks længste og smukkeste fjord, hvor sejladsen gennem fjorden byder på betagende udsigter.

Så når I besøger Mariager Fjord, må I ikke snyde Jer selv for oplevelsen og sejladsen på den inderste del af Mariager Fjord og dermed et besøg i Hobro, som er byen for enden af Mariager Fjord.

Sejlklubben er en del af et maritimt miljø, hvor der er 2 sejlklubber, en industrihavn, landets ældste træskibsværft og Lystfartøjsmuseum.

Desuden kan området byde på Vikingeborgen Fyrkat, gode spisesteder nær havnen og omfattende shoppingmuligheder.

Der er ca. 1 km ind til Hobro's centrum.

Klubhuset står til jeres disposition

Huset er på 1. sal indrettet med opholdsrum, køkken og toiletter.
En automat med øl og vand er også til rådighed.

I underetagen er der toiletter og baderum med fri adgang og brug for gæstesejlere.

Fri adgang til internet i klubhuset og på havnen.

Dieselolie kan købes fra tanken på havnen ved henvendelse til havnens folk.

Havneafgiften er 175 kroner pr. døgn. Forbrugsafgifter er indregnet i prisen.

Medlemmer af Frihavnsordningen betaler 65 kroner pr. døgn.
Forbrugsafgifter er indregnet i priserne.

Betaling sker ved ankomst via Tallyweb.
Du kan betale via Tallyweb her, eller scanne QR koden på døren i klubhuset

Oplysning om særlige forhold på fjorden
Den første anløbsbro i Høllet er privat, og den må kun benyttes af ejeren og medlemmer af Hadsund og Hobro sejlklubber. I er dog særdeles velkommen til at være gæster i Høllets Bådelaug og benytte deres faciliteter.

Sammen med de øvrige fjordklubber har vi udlagt 20 fortøjningsbøjer, som kan benyttes.
Info om bøjerne finder du her

Ønsker du infomation om hadsundbroens åbningstider, kan du finde det her

Kontakt
Opstår der situationer eller problemer, som gæstesejlere ønsker hjælp til, kan henvendelse ske til:

Formand Ole Madsen tlf.: 51 95 00 78

Hobro Sejlklub